No DD in IFB

2 09 2009

Daniel Despotovic försvinner i förtid till Mora, men är tydligen inte helt avpolletterad i Löven. Fattar inte riktigt det där. Om man ville ha honom släpper man väl inte iväg honom. Om Mora sen inte vill ha honom, skulle det då ändra vår inställning, efter att vi inte ville ha honom in the first place??

+++

R2 är på resa i Finland för att kika på träningsmatcher. Fler finnar i Löven? Kolla in Petr Pohl i SAIPA?

+++

Olli Julkunen måste också visa mer i mötena med Västerås och Almtuna om han ska knipa ett kontrakt. Lyckas han? Tveksamt… mycket tveksamt.

+++

Imorgon är det torsdag. Då kan det hända grejer.


Åtgärder

Information

2 responses

2 09 2009
TheSandwich

L-B is back, finally.. DD får inget kontrakt och det känns rätt logiskt. Jag hade väntat mig mer, eller i vart fall hoppats. Av det jag sett hade jag varit förvånad om utgången varit en annan. Sedan blir man lite förvirrad och förtvivlad då inte R2 och Kari känns helt synkade. Men de kanske bara uttrycker sig lite olika… (läs vk.se, folkbladet.nu alt bjorkloven.com)

+++

Vad gäller Julkungen får vi vänta och se, på TCIM har jag inte fått gehör för en powerforward och en sniper, om det här är P.F till Qvist och vi inte sett snipern ännu ger jag tummen upp. Högerfattad, lite muskler och ändå känsla.. jag vill inte döma ut än iaf.

+++

Det är i morgon allting händer; vad hittar R2 i Finland förutom Petr Pohl? Kommer arenan att bytas eller kör vi vidare samma i samma hjulspår? Frågorna är många och svaren är i dag få…

5 04 2013
Jami

Appreciate you for sharing these kinds of wonderful posts.

In addition, the perfect travel and medical
insurance program can often eliminate those considerations
that come with touring abroad. Your medical emergency can soon become
very expensive and that’s bound to quickly set a financial stress on the family finances. Setting up in place the great travel insurance package deal prior to leaving is worth the time and effort. Thank you

Lämna en kommentar